BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 9, 2011

grr.. --'

salam.. hyep bloggers..

kpale hotak qamarina teramat la pening..
Ya Allah ,, ap masalah yg menimpa aku ni..
knp semue mcm da jauh dgn aku ?
ape sala aku ? ape silap aku ?
tlong jgn sekse aku mcm ni ..
aku ta snggup jalani hidup mcm ni..
kalau ak sala tlong ckp kat aku ..
apa salah aku.. ? apa ? apa ?
hey hey ,, please la .
jangan wat cm gini kt aku..
cukup tersekse wey.. aku ta sanggop..
hidop mcm ni cume wat ak sedey je..
sbb kn bnde nih.. ak terpkse off fone aku..
slagi fone ak bkak slagi tuh hati ak bertmbah skit..
kau hape thu ? thu skit kn hati aku je kn ?
hishh ~ sabor je lah..
kau happy ? mmg mcm siak la..
kau skit kn hati aku.. kau bole plk happy kn ?
mmg bodo bodo ! *cett ! sory ak carut ..
orang macam kau mmg ptut kne carut aku rase ..
hahaha.. *gelak kan kau lagi bagus !
last aku ckp kat kau !
AKU MINTAK MAAF KLAU AKU SALA !
ahaks ~ eiuw ..

p/s : ngee ~ luahan perasaan aku ! tgh tension wey ! maaf if sala ckp.. hehe :D

assalammualaikum :D

0 comments: