BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

sakit !

assalammualaikum .. hyep bloggers..

kenape sakit ni rajin sangat datang kat aku ?
aku hanye insan yg lemah je..
aku tak sanggup tanggung penyakit ni ..
tiap-tiap hari mkan ubat ! ubat ! ubat !
aku tak nak penyakit .
aku nak sihat ja.. mcm kawan2 aku yang lain..
bile pegi sekola je.. aku rase rendah diri..
kawan2 aku happy ja.. aku ? menahan sakit !
thanks kawan ! even aku sakit.. korunk still happy kan aku kn ?
ramai jugak yang tak faham aku ?
ade yang pelik dengan aku ..
dorang pelik sbb even aku sakit ..
aku still tergelak mcm org sihat..
yah ! itulah NUR QAMARINA korunk..
memang aku happy gelak bagai..
tpi dalam hati semua tengah tahan sakit..
yeah ! tadi kat sekola kn kn ?
aku menangis .. haha
buat segan ja ! hehe
nasib baik lha aku cover nanges tuh..
xde orang nampak pun :)
thanks jugak pade kawan aku yang sudi teman kan aku..
tolong aku naik turun kantin ngan pejabat..
jase korunk aku ta kan lupe..

assalammualaikum =)

0 comments: