BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 1, 2011

1murid , 1sukan , 1malaysia ! futsal here i come =D

assalammualaikum 
hyeps bloggers =)

entry aku tuh ? nmpk kn ? kau orang ta bute lgi , so ? jangan macam orang ta sekola xD ..
esok ade larian 1Malaysia .. malas gilak , penat la ! err.. lagi bagus kalau aku tidur je , haha
klau lari tuh dekat tak pe gak , dah la jauh =) klau aku pengsan sape tanggung ? *poyo je ayat !
esok comfirm aku jalan je ! yeah ! *nmpak sangat pemalas ! HAHA
esok lari kene pakai seluar badut ! shit xD  HAHA -.-
lari , lari dan lari ! =D

besok jugak aku main futsal kat taman ngan kawan2 aku ! yeah ! mesti best !
first time main futsal memang lha best ! aku tak nak lepaskan peluang ,
da la arituh tak dapat main futsal , semue nye sebab sakit ! sakit !
main futsal ni pun tak bagi tahu ayah ! kalau bagi tahu ? comfirm ayah aku ta bagi..
main futsal tak bermakne macam lelaki , kn ? tak kan lelaki je boley main kan ?
perempuan pun boley la ! perempuan kuat ! yeah !
futsal ! here I come =D


0 comments: