BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 11, 2011

selesai sudah segala ye :)

ASSALAMMUALAIKUM , hyep bloggers =)

aaashuuum ! erk , byk ye habuk di sini , tgok tuh smpai terbesin aku ,
aduih , spe nk tlong bersih kn ? angkt kaki *hukhuk
hurm , suda terase lame sgt aku tinggl kn 'BUAH HATI' aku ni ,
da lme tak cite2 kat sini , kesian 'BUAH HATI' aku ,
sory2 , nina busy gile2 , then , otak ni sentiase la blurr ,
tak tahu nk cite ape , hurmm ,

*
*
*
tgok tjuk entry tuh , woooo ~
ape yg dipendamkan telah pun selesai ,
terase amat la lega , lpas ni xde rahsie yg perlu di simpan ,
segala sakit hati , tak puas hati , mcm yg berkaitan dgn hati ,
telah pun selesai ,
dengan ini , NINA janji tidak akan buat lagi ,
janji telah pun ku kotakan , bersame mereka yg lain ,
so , no more mara2 , perli2 , n mcm2 ,
janji kami ! 
wahh ~ terase sangat lah happy sbab sudah selesai ,

*
*
*

friend are special . if you are a friend , its mean you are chosen .
you are not in someone's life by happenstance , or by accident of birth .
you're in someone's life because he or she wants you there ,

0 comments: