BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 14, 2012

assalammualaikum bloggers '_'

entry untuk kali ni , hurm ? ape tajuk ? aku pun tak tahu . tapi yang pasti nya aku nak cerita pasal hidup aku . harap maaf :/ . aku bukan nak kecoh pasal hidup aku . tapi ini normal lah kan . blog sendirian berhad kan ? suka hati aku nak cerita pape je :) kalau tak suke . aku mintak maaf .
hari ini 14/5/2012 . alhamdullillah aku genap sebulan . kalau ikut kan tarikh yang dulu 30/7/2011 sampai sekarang . aku dengan dia dah 9 bulan . tapi sebab masalah yang berlaku . aku dengan dia putus . sekarang baru sambung balik . tapi apepun , aku tetap bersyukur sebab aku kembali dengan dia balik . aku sentiasa berharap yang masalah dulu tak berulang lagi . masingmasing belajar untuk setia . aku cuba , dia pun cuba :)
faktor umur tak jadi masalah dalam couple kan ? zaman sekarang perempuan ramai nak dekat lelaki yang lebih dewasa dari dia kan . perempuan lebih suka lelaki yang matang daripada yang sebaya dengan dia . sebab terserlah kebudak budakkan :P maaf kalau terasa . aku cakap dari pengalaman . tapi kalau korang berfikiran tak sama macam aku , terpulang lah . maaf sangatsangat okay .

0 comments: