BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 7, 2011

bola tampar

assalammualaikum , hyep bloggers ,

hari ni skola nina ade perlawanan sukan ,
punya lah nina bersemangat datang skola semate-mate nk jadi penonton ,
HAHA -'
tapi kan memang best lah , nina masuk bola tampar ,
first time lawan , menggigil badan nina ,
tapi kan nina dapat tampar bola tuh , haha
nak tahu tak tangan nina merah d'sebabkan main bola tampar ,
ergh , sakit , tapi kumpulan nina tak menang pun ,
huhu , nina tak kisah pun menang ke kalah ,
janji nina happy ja , haha

disebabkan main bola tampar nina bukak puasa ,
penat sangat ! *ceyh , penat ke ?
kat kantin memang best =) hehe
*kalau cinta jangan kacau , kalau syang tak perlu malu =)
eh ? nyanyi pulak , hehe

0 comments: