BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 17, 2011

maaf :)

assalammualaikum , hyep bloggers ,


nmpak x entry nina ,? hoho , nina mahu minx maaf , if ade wat sala or mengutuk ke ape2 je la kan2 ,
maaf ni bukan saje2 , tpi betul2 tau2 , maafkan mulut nina yang suke menjawab ni , hehe
nina tahu , ramai yg tak suke perangai nina , *ye ke ? enta la , agak je , klau betul pun , sory sgt2 ,
maaf nina bertujuan , bukan sajesaje , *exam la katekan , hehe
tuh la budak zaman sekarang bile nak exam baru nk mintak maaf , haha ,
kat sekola tadi , rase mcm budak2 PMR ja , minx maaf kat semua org ,
tapi2 , nina ikhlas au minx maaf ni , klau x nk maafkan , hurm takpe la ,
cam ne ley wat kan ? redha je la , *sedey nye ='(


tengok tuh , kucing pun tahu mintak maaf au , takkan la manusia x ley maafkan sesame manusia ,
sedangkan nabi pun maaf kan umatnye , =)
pape je la kan2 , nina mahu mintak maaf kat semua org yg kenal nina =)

maafkan NURQAMARINAZAINODIN
syg kamu :)

0 comments: