BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 15, 2011

saye mampu bertahan ! =)

assalammualaikum , hyep bloggers ,

hurm , kenape la kite hidup ni mesti ade masalah ?
aku tak tahan la nk jalani hidup dengan masalah ,
tapi ade orang cakap , kalau hidup xde masalah tuh bukan life yg sbena ,
yah , aku setuju statement tuh , tapi klau masalah ni x dpat di selesaikan ,
mcm mne ? perlu ke kite biar kan je , atau berusahe cari jalan penyelesaian ,?
aku pun tak tahu la kenape masalah ade dalam life aku ,
mungkin ini dugaan untuk aku dari ALLAH ,
tapi aku hanye insan yg lemah , aku tak sanggup ,
aku memerlukan seseorang untuk bimbing aku ,
tapi ,, siapa ? ibu bapa ? kawan ? teman ?
aku tahu kawankawan aku memang ade untuk mendengar masalah aku ,
ibubapa juga sentiasa ade di sisi aku , tpi ,,,, hurm ??
korang sanggup tak hidup dibelenggu masalah ?
mase masalah menimpe mesti kite akan rase nk buat sesuatu yg x betul kan ?
tapi itu untuk orang yg x berfikr panjang la , yg x ingat dose ,
InsyaAllah , aku tak kan terfikir untuk buat , amin

'hidup masalah , mati penyelesaian'

sape penah dengar ayat ni ? lawak pun ade jgk ayat ni ,
jom gelak HAHAHA ,
walau ape pun yg terjadi 'LIFE MUST GO ON'
itu moto aku ! :)


0 comments: