BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 7, 2011

sayang akak kite :)

assalammualaikum ,

hye2 my pinky blog , =)
hari ni tetibe rajin nak update , omjayyy , ape mimpi aku ? :P
hee ~ tgok title ? nmpk x ? uuUUUwwWWeeeE :D
holla , niena ade akaq ? 'o' ,
macam tak pecaye je kn , dye just akak angkat aku , tapi dia da macam akak kandung aku , huhu , biase la budak tak pernah ade akak , saye kan anak tunggal , hoho , aku suke care die , peramah , dengan sikap dia yang peramah ni lah aku boleh kenal die , die yang tegur aku kat FB dulu , aku rase kalau die tak tegur aku , aku tak kenal die kot , hehe :P , satu lagi bende yang aku suke kat dia , dia banyak bagi nasihat kat aku n kongsi cerite dye kat aku , huhu , aku memang suke orang share cerita dengan aku , x caye ? mari sini share cerite korang kat aku , komfem aku denga , klo aku mampu nasihat , aku nasihat sikit , #lari dari topik :P nak tahu lebih detail pasal dye ,

*
 Farahana Anuar 
batch 96' #tahu2 je la bape umur dye :)
pmr candidates 2011
smk lubok china 
TAKEN :)

*
this is she 
*

#sayangakaksangatsangat

0 comments: