BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 12, 2012

so tired :(

assalammualaikum .

hyep guys ! sekarang ni aku da jarang jenguk blog ni . da tak rajin macam dulu lagi dah . tiaptiap hari busy sangat . sekarang ni pulak . aku ada kelas tambahan . whoa . bertambah penat . tiaptiap hari balik sekolah jeh mesti pergi katil dulu . dah la beg berat . hurm . redha je la . tahun ni memang kena berkerja keras banyak . demi PMR . aku nak dapat keputusan yang cemerlang . tak nak hampakan mak ayah aku . mungkin aku banyak mainmain . tapi masa belajar aku tetap focus . tak nak malasmalas lagi . hurm . nenek aku selalu marah aku sebab asyik cakap penat je . nenek aku cakap kalau tak nak penat belajar . kahwin cepat . tak payah belajar . hurm . ye la . ina tak kan cakap penat lagi . :D .

0 comments: