BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 5, 2012

S E K O L A H -.-

assalammualaikum .

hyep guys ! setelah berkurun tak MENG-post kat sini #baru seminggu lebey . ayat propa jeh ! :P .  ok di pendekan cerite . tgok title saya . nampak ? ke mate bermasalah ? hikhok . budak sekolah biase lah . mesti post pasal sekolah kan ? hakhak . hari first sekolah . pergh . awal doe aku bangun . maybe semangat pegi sekola kot ! :P aku sampai sekolah pun awal . pelik je . selalunya datang time pintu pagar nak tutup . haha . tudung sekolah saya cantik ! bluekkk . balik sekolah bebudak panggil 'INDON' . erk ! siak ! ahhh . kesah pulak aku ? datang nak belajar . haha . bajet punya ayat :P . weh2 ! aku budak form-3 . pecaye tak ? hoho . pra-matang punya budak . sebut form-3 . fham2 je lah . budak PMR :D . da tak bole mainmain . cikgu aku cakap ni bukan tahun nak honeymoon lagi . cikgu yang masuk kelas aku semuanya ingatkan pasal PMR . weh . makin takut aku . :( cikgu saya bagi tips untuk straight A's PMR .

1 . tutup akaun facebook .
2 . bagi simkad kat parents .
3 . no couple .

tigatiga tips tuh aku tak buat pun . hurm . facebook still on . handfone always kat tangan . couple ? tak paya cakap lah . tengok blog aku ni pun da tahu kan . sya mintak maaf cikgu . tips ni saya tak dapat nak ikut . tapi tak bermakna kalau saya tak ikut . saya failed PMR kn ? i'll try my best . cett* homework menimbun doe . tapi aku tetap akan siap kan . sebab saya tak nak kene mara dengan cikgu yang saya sayang . hikhok . pagi tadi saya sudah kene ceramah dengan ayah . hoho . dengar jelah kan . saya tahu ayah mahu yang terbaik dari saya . hurm . InsyaAllah ina akan buat sebaik mungkin .

banyak nya saya menaip . tangan pun da lenguh . jap agi nak siapkan keje sekolah . walaupun cikgu nak minggu depan . tetap nak siapkan . tak nak bertangguh macam duludulu . hikhok . ok lah guys . ni je yang saya mau share . ade masa saya share lagi . ok byebye .

0 comments: