BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

disgusting --'

assalammualaikum guys :D

wah ~ lama gila aku tinggalkan blog pinky aku ni , berhabuk habuk , ashumm ! terbersin aku =,= first sekali mintak maaf banyak banyak sebab da lama tak MENG-post kat sini , saya tak rajin lagipun tak da story mahu post , so sory my dear blog , hurm , second , cuti sekolah dah makin hampir ke penghujung , ohmak , menggigil badan aku nak tempoh tahun depan as PMR CANDIDATES ! boleh ke aku dapat keputusan yang terbaik untuk mak dan ayah aku ? hurm ?  okay guys , aku da lari dari tajuk untuk post kali ni , ampun nya ? hehe

tajuk entry aku kali ni , nampak tak ? DISGUSTING ! comfirm korang tanya kan ? apelah yang disgusting sangat ni kan ? perkara yang membuatkan aku terasa amat lah disgusting ni sebenarnya , orang yang menipu , mungkin korang anggap bende ni tak de la disgusting sangat kan ? tapi bagi aku ianya so disgusting lah guys , hallo , tolonglah jaga mulut awak tuh supaya tidak menipu lagi , menyampah gila babun , tak boleh ke amalkan mulut tu supaya tak menipu , hurm , mungkin aku jugak pernah menipu , tapi beralas la , kalau dah benda tuh depan mata , perlu ke nak menipu jugak ? so stupid ! sampai bila awak nak tipu saya ? tak boleh ke bagitahu benda yang betul ,? hurm , haktuih la ! and lagi satu , sombong ? amboi , ape yang awak nak sombong ngan kite ? sombong awak tuh tak berfaedah la , ape awak dapat cenggitu ? bila orang da sombong dengan kau , tahu pulak kau nak menyalak macam dog ! puihh lah !

#menipu + sombong = disgusting lah guys , sifat macam tuh , elak lah dari aku , tuihh ! tak ingin lah , kawankawan saye pun mohon lah jangan macam tuh , tak minat nak berkawan kalau macam tuh , thankyousomuch ~

0 comments: